Pakketten worden over het algemeen binnen 8 dagen maximaal na ontvangst van de betaling verzonden. Ze worden verzonden via BPOST met trackingnummer en zonder handtekening afgeleverd. Pakketten kunnen ook via UPS OF POSTNL worden verzonden en tegen handtekening worden afgeleverd. Ongeacht de gekozen bezorgmethode sturen wij u een link waarmee u uw pakket online kunt volgen.
De verzendkosten omvatten voorbereidings- en verpakkingskosten en portokosten. De voorbereidingskosten liggen vast, terwijl de transportkosten variëren afhankelijk van het totale gewicht van het pakket. Wij raden u aan al uw artikelen in één bestelling samen te voegen. We kunnen twee afzonderlijk geplaatste bestellingen niet combineren. Op elk van deze bestellingen zijn verzendkosten van toepassing. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt speciale aandacht besteed aan breekbare artikelen.

Het kan 2-4 werkdagen duren voordat de goederen worden verzonden.
De afmetingen van de doos zijn passend en uw artikelen zijn goed beschermd.
Wij bieden internationale verzenddiensten naar de volgende landen: Europa
Op dit moment verzenden wij niet naar landen buiten de Europese Unie
De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven op het moment van bestellen.
Op uw bestelling kunnen invoerrechten en belastingen van toepassing zijn. Deze worden in rekening gebracht zodra de zending uw land van bestemming bereikt. GREAT TECHNOLOGY Srl is niet verantwoordelijk voor deze kosten als deze worden toegepast en vallen onder uw verantwoordelijkheid als klant.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons een e-mailmelding met een trackingnummer dat u kunt gebruiken om de status ervan te controleren. Het kan 24 uur duren voordat trackinginformatie beschikbaar is.
Als u uw bestelling niet binnen 8 open dagen na ontvangst van uw verzendbevestiging per e-mail heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via support@great-technology.be met uw naam en bestelnummer, en wij zullen deze voor u beoordelen.

Terugbetalingen, retourzendingen en omruilingen
Wij accepteren retourzendingen tot 30 dagen na levering. Als het artikel ongebruikt is, in originele staat verkeert en de verzegeling van de doos niet is geopend, betalen wij het volledige orderbedrag terug, minus de retourverzendkosten. Als de doos geopend is (er wordt automatisch een bedrag afgetrokken van het terug te betalen bedrag) Nadat de retourzending is verwerkt en het artikel zonder problemen is verricht, wordt de terugbetaling binnen 15 tot 60 kalenderdagen uitgevoerd, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode en de verwerkingstijd van de retourzending voor inspectie.

In het geval dat uw bestelling beschadigd aankomt, kunt u ons zo snel mogelijk een e-mail sturen op support@great-technology.be met uw bestelnummer en een foto van het artikel. Wij zullen deze zaken van geval tot geval behandelen, maar zullen ons best doen om tot een bevredigende oplossing te komen.
Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@great-technology.be