Veelgestelde vragen
Producten en diensten
Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel waar we u kunnen verwelkomen. Wij beschikken over kantoren waar wij u op afspraak kunnen ontvangen voor iedere offerteaanvraag of informatie. U vindt echter een zeer gedetailleerde beschrijving van elk van onze producten, evenals verschillende foto's ervan. U kunt dus al hun specificaties raadplegen en ontdekken hoe de producten in kwestie er uitzien. Heeft u hierover aanvullende vragen? Aarzel in dit geval niet om persoonlijk contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon of via onze chat.
Ja, uiteraard houden wij rekening met het milieuvraagstuk. Hoewel we ons ervan bewust zijn dat sommige van onze materialen niet 100% recyclebaar zijn, streven we ernaar om zoveel mogelijk duurzame materialen te gebruiken.
Leveringen en retouren
Ja, de levering is gratis voor alle bestellingen boven de € 99,-. Vanaf dit bedrag neemt Great Technology de volledige verantwoordelijkheid voor de bezorgkosten. Daaronder kunnen wij helaas geen bezorging aanbieden, maar dit kost u slechts € 9
Natuurlijk, geen probleem. Als u er niet tevreden mee bent, kunt u het tot 15 dagen na ontvangst retourneren. (Let op: dit geldt alleen voor particulieren).
Nee, bij Great technology bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te retourneren.
Om uw bestelling aan ons terug te sturen, kunt u ons schrijven op info@great-technology.be. Wij sturen u dan binnen 2 werkdagen het retourlabel per e-mail. Het enige wat u hoeft te doen is deze uit te printen, de producten terug in de verpakking te doen en het label op de verpakking te plakken om uw bestelling te retourneren.
Ja, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze nog annuleren.
Neem dan contact met ons op via 02 315 7100 of stuur ons een e-mail naar info@great-technology.be.
Als uw bestelling al gereed is voor verzending of onderweg is, kunnen wij deze niet meer annuleren. U kunt het product bij bezorging weigeren en uw bestelling naar ons terug laten sturen, of de bestelling accepteren en vervolgens retourneren. Lees hier hoe u uw product naar ons kunt retourneren.
Great Technology levert in België en Europa. U kunt dus bestellen vanuit de volgende landen: De 27 landen van de Europese Unie (met uitzondering van de Franse eilanden aan de overkant van de Atlantische Oceaan)
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen. Dankzij de track & trace code die u in de bevestigingsmail van uw bestelling vindt, kunt u deze volgen.
Bestellingen
De garantietermijn verschilt van product tot product, evenals de garantietermijnen van verschillende onderdelen van een specifiek product die eveneens kunnen verschillen. Informatie over de garantietermijn van een product vindt u daarom in de specificaties van dit product.
Ja, u ontvangt een bevestigingsmail na het plaatsen van uw bestelling. U vindt er uw bestelnummer, de code waarmee u de levering kunt volgen en het overzicht van uw betaling. Heeft u een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice op 02 315 7100
Is het ontvangen product beschadigd of zelfs kapot? Uiteraard is dit jammer, maar wij laten u niet in de steek.
1. Maak eerst foto's van het beschadigde product en de verpakking.
2. Stuur ons een e-mail met vermelding van uw bestelnummer en een beschrijving van de beschadigde artikelen naar info@great-technology.be. Vergeet ook niet om de foto's aan deze e-mail toe te voegen voordat u deze verzendt.
3. Wij nemen dan contact met u op om dit probleem op te lossen.
Mocht uw product inderdaad beschadigd zijn, stuur het dan niet terug: wij kunnen dan niet controleren in welk stadium het probleem zich heeft voorgedaan.
Betalingen
1. Ga naar onze webshop en zoek het product dat je wilt bestellen.
2. Geef het aantal exemplaren aan van de product(en) die je wilt bestellen en klik op de knop [toevoegen aan winkelwagen].
3. Ga naar uw winkelwagen en klik op [bestellen/betalen].
4. Kies de gewenste betaalmethode en betaal je bestelling.
Heeft u een bevestigingsmail ontvangen? Zo ja, dan is uw betaling succesvol afgerond en hebben wij uw bestelling ontvangen.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Vergeet niet om uw spam te controleren. Controleer vervolgens of de betaling is gedaan en probeer het opnieuw als dit niet het geval is. De betaling is gedaan, maar je hebt geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice op het volgende adres: info@great-technology.be.
U kunt uw bestellingen op de volgende manieren betalen: Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, Paypal en bankoverschrijving. Uw betaling komt niet door? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Kortingen
Ja, uiteraard bieden wij af en toe kortingen en promoties aan.
Maar we kunnen op voorhand niet zeggen wanneer we dat gaan doen. Zodra er een actie loopt, vindt u deze op onze homepage. Dit wordt ook vermeld bij de betreffende product(en) in onze webshop.
Overige vragen?
Als we uw vraag nog steeds niet hebben beantwoord, kunt u hieronder contact met ons opnemen. We zullen dan zo snel mogelijk reageren.